Om gebruik te maken van onze diensten, dient u aan te geven of u een particuliere of een zakelijke klant bent.

Zowel zakelijk als particulier
Eigen transportservice
Jong machinepark
Altijd inclusief schadeafkoopregeling
Registreren particulier | Registreren zakelijk | Inloggen

 

FAQ

Heeft u een vraag en wilt u hier snel antwoord op? Dan kunt u hieronder kijken of uw vraag beantwoord wordt. Meestal wordt uw vraag beantwoord door de antwoorden hieronder, mocht dit niet zo zijn, dan kunt u altijd contact met ons opnemen en dan beantwoorden wij deze graag voor u.

Huren
Wat heb ik nodig om bij jullie iets te kunnen huren?

Om iets te kunnen huren, dient u een geldig legitimatiebewijs te kunnen tonen. Zonder legitimatie kunnen wij u helaas niet verder helpen.

Moet ik reserveren als ik iets wil huren?

Reserveren is niet verplicht, maar wel raadzaam. Indien u tijdig reserveert, kunnen wij de producten voor u apart houden. Een product reserveert u gemakkelijk via de website. Binnen 24 uur ontvangt u een bevestiging van de reservering.

Wanneer ik een product heb en het langer wil huren, kan dat?

Dat ligt aan de beschikbaarheid van de materialen, veel materialen hebben wij ruim op voorraad. U kunt dan het beste contact opnemen met onze vestiging: 0113-308624 of mailen: reserveringen@moerverhuur.nl.

Ik snap niet hoe een machine werkt, wat nu?

Onze medewerkers geven altijd een korte gebruiksinstructie bij het afhalen of bezorgen van de machines. Mocht u onverhoopt toch niet meer weten hoe een machine werkt, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Ook kunnen wij machinisten leveren voor de grondverzetmachines.

Tarieven en borg
Waarom moet ik borg betalen?

Daar onze machines en gereedschappen een aanzienlijke waarde vertegenwoordigen, zijn wij genoodzaakt om hiervoor een borg te vragen. De borg dient u te voldoen bij het afhalen, dit kan zowel contant als per bankoverschrijving.

Wanneer ontvang ik de betaalde borg terug?

Borg storten wij binnen maximaal 2 dagen terug op uw rekening. Echter leert de praktijk dat het de volgende dag al gestort is.

Hoe zijn de prijzen opgebouwd?

De dagprijs is gebaseerd op gebruik van maximaal 24 uur, bij producten met een urenteller is dit maximaal 8 draaiuur.

De weekendprijs is gebaseerd op gebruik van vrijdagmiddag 16:00 tot en met maandagochtend 08:30 met een maximaal gebruik van 38 uur of maximaal 16 draaiuur bij machines met een urenteller.

De weekprijs is gebaseerd op gebruik van 7 dagen, oftewel 168 uur of maximaal 40 draaiuur bij machines met een urenteller.

De minimale huurperiode is 1 dag.

Hoe kan ik betalen?

U kunt online betalen via iDeal of bij onze vestiging contant en per pin.

Moet ik direct betalen bij het afhalen?

Ja, bij het afhalen dient u de borg en de huursom contant of per pin te voldoen.

Waar vallen verbruikskosten onder?

Verbruikskosten zijn onder andere slijtage aan zaagbladen en brandstoffen die onze machines verbruiken . Indien producten verontreinigd retour komen, zijn wij genoodzaakt schoonmaakkosten in rekening te brengen.

Bezorgen en opzetten
Bezorgen jullie ook?

Ja, wij bezorgen de goederen op de plaats waar u het wenst. Op onze website kunt u gemakkelijk uitrekenen wat de bezorgkosten naar uw adres zijn.

Bouwen jullie ook steigers op?

Ja, wij bouwen steigers op en breken ze af . De prijs hiervan vindt u bij de steiger die u wilt reserveren als ''accessoires/diensten''.

Daarom Moerverhuur!

  • Flexibele ophaal- en aflevertijden
  • Eigen transportservice
  • Aantrekkelijke prijzen
  • Jong machinepark
  • Gemakkelijk online reserveren

Goedendag!

Klik hieronder op de button om een gesprek te beginnen. Je kunt ook mailen naar info@moerverhuur.nl of bellen naar 0113-308624.

x
Medewerker
Damon Sinke
Hi! Ik ben Damon Sinke en sta je graag te woord.
Kan ik je helpen?