Om gebruik te maken van onze diensten, dient u aan te geven of u een particuliere of een zakelijke klant bent.

x

FAQ

Heeft u een vraag en wilt u hier snel antwoord op? Dan kunt u hieronder kijken of uw vraag beantwoord wordt. Meestal wordt uw vraag beantwoord door de antwoorden hieronder, mocht dit niet zo zijn, dan kunt u altijd contact met ons opnemen en dan beantwoorden wij deze graag voor u.

Huren
Wat heb ik nodig om bij jullie iets te kunnen huren?

Om iets te kunnen huren, dient u een geldig legitimatiebewijs mee te nemen evenals de huur- en de borgsom.

Moet ik reserveren als ik iets wil huren?

Reserveren is niet verplicht, maar wel raadzaam. Indien u tijdig reserveert, zal u ook niet voor teleurstellingen komen te staan.

Wanneer ik een product heb en het langer wil huren, kan dat?

Neem contact met ons op, er is altijd iets mogelijk.

Ik snap niet hoe een machine werkt, wat nu?

Neem gerust contact op, wij helpen u graag verder.

Als ik iets wil huren, moet ik jullie dan eerst bellen?

Graag, daar wij geen winkel hebben is het prettig om het van tevoren te melden als u iets komt afhalen. Hierdoor staat u nooit voor een dichte deur.

Betalen
Waarom moet ik borg betalen?

Daar onze machines en gereedschappen een aanzienlijke waarde vertegenwoordigen, zijn wij genoodzaakt om hiervoor een borg te vragen. De borg dient u te voldoen bij het afhalen, dit kan zowel contant als per bankoverschrijving.

Hoe zijn de prijzen opgebouwd?

De dagprijs is gebaseerd op gebruik van maximaal 24 uur, bij producten met een urenteller is dit maximaal 8 draaiuur.

De weekendprijs is gebaseerd op gebruik van vrijdagmiddag tot en met maandagochtend met een maximaal gebruik van 38 uur of maximaal 16 draaiuur bij machines met een urenteller.

De weekprijs is gebaseerd op gebruik van 144 uur of maximaal 40 draaiuur bij machines met een urenteller.

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons contant of via pin betalen.

Moet ik direct betalen bij het afhalen?

Ja, bij het afhalen dient u de borg en de huursom contant of vooraf per bankoverschrijving te voldoen.

Waar vallen verbruikskosten onder?

Verbruikskosten zijn onder andere slijtage aan zaagbladen en brandstoffen die onze machines verbruiken . Neem contact met ons op voor de hoogte van de verbruikskosten van uw machine.

Bezorgen en opzetten
Bezorgen jullie ook?

Ja, wij bezorgen de goederen op de plaats waar u het wenst. Neem contact met ons op voor een scherpe prijs.

Tot waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen in principe in heel Zeeland en een deel van West-Brabant. Mocht u buiten dit gebied wonen en wilt u het toch bezorgd hebben? Neem contact op en wij helpen u graag verder.

Waar kan ik jullie bezorgkosten vinden?

Wij berekenen onze bezorgkosten per aanvraag, hierdoor betaalt u nooit teveel. Zo berekenen wij bij iemand die een minigraver een week huurt uiteraard een lagere prijs dan iemand die deze voor een dag huurt.

Bouwen jullie ook steigers op?

Ja, wij bouwen steigers op en breken ze af voor u op een tijdstip dat u het beste uitkomt. Wanneer wij een steiger opbouwen/afbreken brengen wij een week huur in rekening. Neem contact met ons op voor een scherpe prijs.

Daarom Moerverhuur!

  • Flexibele ophaal- en aflevertijden
  • Eigen transportservice
  • Aantrekkelijke prijzen
  • Jong machinepark
  • Gemakkelijk online reserveren